找回密碼

Discuz! Board

查看: 5|回復: 0

ໃນການສົ່ງເສີມທຸລະກິດຂອງ

[複製鏈接]

1

主題

1

帖子

5

積分

新手上路

Rank: 1

積分
5
發表於 2024-11-10 17:40:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ກໍລະນີຂອງການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍໃນທຸລະກິດຄວາມງາມ: ການສົ່ງເສີມການບໍລິການຄວາມງາມ ukrainefaq ເປົ້າຫມາຍແມ່ນການໂຄສະນາທີ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນພຽງແຕ່ກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍໃດຫນຶ່ງ, ຄໍານຶງເຖິງລັກສະນະຂອງຕົນ: ສະຖານທີ່, ເພດ, ອາຍຸ, ແລະອື່ນໆ. ການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍ?ຄວາມສໍາຄັນຂອງມັນແມ່ນເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນງົບປະມານການໂຄສະນາ, ລົບລ້າງການສະແດງຜົນການໂຄສະນາຕໍ່ຜູ້ຊົມທີ່ບໍ່ແມ່ນເປົ້າຫມາຍແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງການໂຄສະນາການໂຄສະນາ. ຕົວກໍານົດການຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນ, ອາດຈະມີຄວາມປະທັບໃຈທີ່ບໍ່ແມ່ນເປົ້າຫມາຍທີ່ກິນເຖິງສ່ວນຫນຶ່ງຂອງງົບປະມານ. ຕາມທໍາມະຊາດ, ການກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍສາມາດໄດ້ຮັບການ configured ໄດ້ທຸກເວລາ. ທຸລະກິດໃນໂລກທີ່ທັນສະໄຫມແບ່ງອອກເປັນສອງປະເພດ: ຜູ້ທີ່ໃຊ້ປັນຍາປະດິດ, ແລະຜູ້ທີ່ຄົ້ນຫາຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງຄໍາຮ້ອງສະຫມັກໃນການເຮັດວຽກຂອງເຂົາເຈົ້າ.
ໃນການໂຄສະນາເຕັກໂນໂລຢີການຮັບຮູ້
Ai ຖືກນໍາໃຊ້ໃນເຕັກໂນໂລຢີການຮັບຮູ້ໃບຫນ້າ, ການຕັ້ ລາຍຊື່ເລກ Whatsapp ງຄ່າການໂຄສະນາໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ໃນການສ້າງດົນຕີ, ຕະຫຼາດ illustrations.the ມີການປ່ຽນແປງ, ລູກຄ້າຕ້ອງການຄວາມສົນໃຈ, ຕອບສະຫນອງຕໍ່ຄໍາຮ້ອງຂໍແລະການບໍລິການໄວ. ການບໍ່ສົນໃຈແນວໂນ້ມເຫຼົ່ານີ້ຜົນກະທົບຕໍ່ກໍາໄລແລະການແຂ່ງຂັນຂອງ business.it ໄດ້ຖືກຈັດພີມມາກັບຄືນໄປບ່ອນໃນການສຶກສາ, ພິສູດວ່າການນໍາໃຊ້ລະບົບປັນຍາປະດິດ (ai) ສາມາດປັບປຸງການປະຕິບັດທຸລະກິດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ບໍລິສັດທີ່ປະຕິບັດ ai ສໍາລັບການຂາຍສາມາດເພີ່ມຈໍານວນຜູ້ນໍາ, ຫຼຸດຜ່ອນເວລາທີ່ໃຊ້ໃນການໂທໂທລະສັບ, ແລະຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ. ຜະລິດຕະພັນນີ້ຖືກສ້າງຂື້ນໂດຍ unitalk. ມັນ​ເປັນ​ຫຸ່ນ​ຍົນ​ເປັນ​ສຽງ — ເປັນ​ເຄື່ອງ​ມື​ຫຼາຍ​ປະ​ການ​ທີ່​ໃຊ້ ai ເພື່ອ​ອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດ​ການ​ໂທ​ໂທລະ​ສັບ​, ຮັບ​ຮູ້​ຄໍາ​ເວົ້າ​, ແລະ​ດໍາ​ເນີນ​ການ​ສົນ​ທະ​ນາ​ສ່ວນ​ບຸກ​ຄົນ​ກັບ​ລູກ​ຄ້າ​ຕາມ​ສະ​ຖາ​ນະ​ການ​ທີ່​ກໍາ​ນົດ​ໄວ້​.


ສຽງເຮັດວຽກ / ມື້
ຜົນປະໂຫຍດຂອງການໃຊ້ຫຸ່ນຍົນສຽງ: ພວກເຮົາເຮັດວຽກ /, ມື້ຕໍ່ອາທິດ, ເຊິ່ງຊ່ວຍໃຫ້ພວກເຮົາເພີ່ມຄວາມສັດຊື່ຕໍ່ລູກຄ້າແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບຊົ່ວໂມງເຮັດວຽກ. ຄວາມສາມາດໃນການຈັດການການໂທຈໍານວນຫລາຍພ້ອມໆກັນ, ເຊິ່ງຊ່ວຍຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍເມື່ອທຽບກັບ call center cost. flexible scenario builder ທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານໃຊ້ຫຸ່ນຍົນສໍາລັບວຽກງານຕ່າງໆ. ການຮັບຮູ້ພາສາແລະຄວາມຮູ້ສຶກທີ່ແຕກຕ່າງກັນໃນຄໍາເວົ້າຂອງລູກຄ້າ.save ເຖິງ % ຂອງຊັບພະຍາກອນເມື່ອທຽບກັບການຮັກສາແລະປະຕິບັດການ call center.collection ແລະບໍາລຸງຮັກສາໂທລະສັບ analytics.possibility ຂອງການຕັ້ງຄ່າອັດຕະໂນມັດ mailing ກັບຂໍ້ມູນທີ່ຈໍາເປັນໃນ sms, viber, telegram.integration ກັບ crm systems. ຂໍຂອບໃຈກັບຄວາມສາມາດເຫຼົ່ານີ້, ຫຸ່ນຍົນສຽງ unitalk ກາຍເປັນບໍ່ພຽງແຕ່ສະດວກ, ແຕ່ຍັງເປັນເຄື່ອງມືປະສິດທິພາບສໍາລັບການເພີ່ມປະສິດທິພາບການໂຕ້ຕອບກັບລູກຄ້າ, ເພີ່ມການຂາຍແລະດໍາເນີນການວິເຄາະຕໍ່ໄປ. ປັບປຸງຍຸດທະສາດການພັດທະນາທຸລະກິດ.

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|自動贊助| GameHost抗攻擊論壇

Copyright © 2001-2015 Comsenz Inc.   All Rights Reserved.

抗攻擊 by GameHost X3.4

Skin by @子不语

快速回復 返回頂部 返回列表
一粒米 | 中興米 | 論壇美工 | 設計 抗ddos | 天堂私服 | ddos | ddos | 防ddos | 防禦ddos | 防ddos主機 | 天堂美工 | 設計 防ddos主機 | 抗ddos主機 | 抗ddos | 抗ddos主機 | 抗攻擊論壇 | 天堂自動贊助 | 免費論壇 | 天堂私服 | 天堂123 | 台南清潔 | 天堂 | 天堂私服 | 免費論壇申請 | 抗ddos | 虛擬主機 | 實體主機 | vps | 網域註冊 | 抗攻擊遊戲主機 | ddos |